torsdag 20 november 2008

på den säkra sidan

man vet ju aldrig vad som kan hända, liksom.



Testamente

Jag, Carina Johansen Brandbu, förklarar härmed som min yttersta vilja och testamente att min ranch i Texas ska tillfalla Ines Micanovic, att alla mina UF‐diplom ska tillfalla Inger Karlsson och resten av all min kvarlåtenskap ska tillfalla och delas lika mellan Martin Gustavsson och GARK (Gislaveds Allmänna RidKlubb).


Växjö 2008‐11‐15

Carina Johansen Brandbu

Carina Johansen Brandbu


Att Carina Johansen Brandbu, som vi känner personligen, med sunt förnuft och fullt förstånd och av
fri vilja i bådas vår samtida närvaro förklarat ovanstående förordnande innefattar hennes yttersta vilja och därunder tecknat sitt namn, intygar vi särkilt anmodade och närvarande testamentsvittnen.


Jason Priestley

Sofiagatan 35
332 33, Gislaved, Sweden

Reid Scott
Förstadsgatan 3F,
332 30 Gislaved, Sweden

Rätten att fortsätta driva den här bloggen tillfaller naturligtvis min BFF Ebba

Inga kommentarer: